Doprava tovaru

DPD Pickup - výdejní místa

 

Doručenie na adresu:
V deň doručenia zásielky je príjemca informovaný prostredníctvom mailu prípadne SMS
o presnom hodinovom intervale, v ktorom mu kuriér privezie balík.

Prehľad výhod:

•       Žiadne celodenné čakanie na dodanie zásielky

•       Pohodlné doručenie vášho tovaru 

•       Možnosť riadiť svoj čas a doručenie zásielky

•       Dodanie zásielky prispôsobené potrebám adresáta

•       Príchod kuriéra vo vopred oznámenom čase zvyšuje možnosť doručenia vášho tovaru na prvý pokus

Sledovať balíček môžete tu:

https://www.dpd.com/sk/sk/cakam-balik/

Cena dopravného je po celej SR 6,64 euro vrátane DPH + poplatok za dobierku 1,68 euro.

 

 
 
Zásilkovňa- výdajná miesta

Môžete si vybrať zo stoviek výdajných miest po celej SR, kam bude Vaša zásielka zaslaná. Balíček je možné vyzdvihnú spravidla nasledujúci pracovný deň po odoslaní. Postrážte si, prosím doručenie.

Zoznam výdajných miest a sledovanie zásielky:

 

Z-BOX je samoobslužné odovzdávacie miesto Packety, takže nikdy nemusíte čakať, kým vám zavolá kuriér. Svoju zásielku si môžete vyzdvihnúť, keď máte čas, a cena za doručenie je rovnaká ako na našich kamenných výdajných miestach. Skrátená doba uskladnenia na 2 dni.

Upozornění. Ak si vyberiete Z-BOX, na vyzdvihnutie budete potrebovať mobilný telefón s aplikáciou doručovateľskej služby, Bluetooth a zapnutými službami určovania polohy GPS.

Ak si vyberiete možnosť dobierky, musíte zaplatiť online kreditnou kartou prostredníctvom aplikácie Packeta.

Cena dopravného do siete obchodov a Z-Box je po celej SR 3,99 € + 1,68 € dobierka.

 

Zásielkovňa doručenia na adresu:

Zásielkovňa ponúka aj možnost doručenia zásielok zákazníkom priamo na adresu.

Zakazníkom budú formou SMS doručené informacie o čase doručenie.

Cena dopravného na adresu je po celej SR 4,49 € + 1,68 € dobierka.


 

Prevzatie tovaru od prepravcu:

Odporúčame, aby kupujúci tovar od prepravcu nepreberal, pokiaľ javí akékoľvek známky poškodenia. Ak zistíte závadu, na mieste s vodičom zapíšte všetko do prepravného listu. Zároveň nám túto skutočnosť oznámte e-mailom či telefonicky. Ihneď po prevzatí tovaru je vhodné ho dôkladne prekontrolovať. Ak zistíte, že je zásielka neúplná alebo poškodená, môžete uplatniť reklamáciu, a to buď e-mailom, telefonicky alebo poštou na kontaktnej adrese nášho obchodu. Zároveň je vhodné v takomto prípade uplatniť nárok na náhradu škody priamo u dopravcu.

 

 

Sledovať dostupnosť

Inspirace na instagramu